Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista/ka promocji i rekrutacji w projekcie unijnym POKL
Firma: Fundacja na Rzecz Budowy Społeczeństwa Opartego na Wiedzy "Nowe Media" miejsce pracy: Olsztyn
Fundacja na Rzecz Budowy Społeczeństwa Opartego na Wiedzy "Nowe Media" promuje współpracę biznesu ze środowiskiem nauki, samorządów lokalnych i działania na rzecz regionu Warmii i Mazur. Zespół fundacji dysponuje doświadczeniem i kwalifikacjami w zakresie dokonywania analiz i komercjalizacji projektów innowacyjnych, inwestowania i wychodzenia z inwestycji w spółkach MSP. Członkowie zespołu mają doświadczenie w zakresie wdrażania wyników prac B+R, transferze technologii oraz ekspercką wiedzę w branżach, w których się specjalizują.
Fundacja na Rzecz Budowy Społeczeństwa Opartego na Wiedzy "Nowe Media" w Olsztynie w związku z realizacją projektu: „INNOWACJE z Warmii i Mazur ” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poszukuje kandydatów/ki na stanowisko: Specjalista/ka promocji i rekrutacji.
Projekt, który będzie realizowany w okresie od 01 marca 2012r. do 31 maja 2013r. ma charakter szkoleniowy z zakresu wiedzy i umiejętności niezbędnych do opracowania dokumentacji przedsięwzięcia typu spin off i pozwalających na ubieganie się o finansowanie ze środków przeznaczonych na inicjowanie działalności innowacyjnej.
Na proces rekrutacji składać się będą następujące etapy:
I. ocena otrzymanych mailowo na adres m.kubisty@fnm.pl ofert aplikacyjnych pod względem formalnym (komplet wymaganych dokumentów: list motywacyjny, CV wraz ze zdjęciem). Ten etap rekrutacji kończy się wyborem kandydatów/tek, którzy spełniają wymagania formalne - z nimi kontaktujemy się mailowo bądź telefonicznie i zapraszamy do kolejnego etapu rekrutacji;
II. wybranych kandydatów zapraszamy do wykonywanie zadań on-line których celem jest rozpoznanie zdolności i umiejętności kandydatów/ek;
III. po pozytywnym przejściu dwóch pierwszych etapów chcemy zapoznać się z kandydatem/ką. W tym celu zapraszamy do siedziby Fundacji gdzie odbędzie szereg działań/zadań, które będą miały na celu sprawdzenie predyspozycji kandydata/ki do pracy na stanowisku, o które się ubiega, kwalifikacji i umiejętności oraz jego/jej oczekiwania względem pracodawcy;
IV. rozstrzygającym etapem rekrutacji jest rozmowa z kierownikiem projektu i zespołem Fundacji "Nowe Media". Po rozmowach kwalifikacyjnych zapada ostateczna decyzja. Wybrany kandydat otrzymuje informacje na temat procedury zatrudnienia.
Wymagania
• wykształcenie wyższe (mile widziani studenci na ostatnim roku studiów);
• mile widziane doświadczenie w realizacji opisanego powyżej obszaru;
• biegła znajomość obsługi pakietu Office (w tym Word, PowerPoint);
• umiejętność redagowania tekstów;
• znajomość i umiejętność tworzenia i obróbki materiału wideo/foto w dowolnych programach komputerowych,
• doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne, reprezentatywność
• aktywność w internecie/znajomość narzędzi i technologii internetowych w tym mediów społecznościowych (np. Facebook, Youtube);
• odpowiedzialność, samodzielność;
• kreatywność i twórcze zaangażowanie w pracę;
• umiejętność planowania i bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• zdolność przetwarzania dużej ilości informacji i radzenia sobie z dużą ilością zadań;
• zorientowanie na osiągnięcie stawianych celów i zrealizowanie zleconych zadań;
• umiejętność pracy w zespole;
Zakres obowiązków
• organizowanie, przeprowadzenie i nadzorowanie rekrutacji około 80 kandydatów do projektu;
• propagowanie projektu w instytucjach naukowych na terenie Warmii i Mazur poprzez prezentację założeń projektu przed potencjalnymi uczestnikami projektu;
• bezpośredni kontakt indywidualny, telefoniczny bądź mailowy z kandydatami i uczestnikami projektu;
• tworzenie i redagowanie tekstów promocyjno-informacyjnych,
• prowadzenie portalu internetowego projektu i podstron na popularnych portalach społecznościowych,
• opracowanie artykułów promujących projekt i informujących o naborze do projektu oraz przygotowanie techniczne i emisja opracowanych artykułów w prasie regionalnej;
• przygotowywanie relacji tekstowych, wideo, fotograficznych z przebiegu realizacji szkoleń i doradztwa;
• przygotowywanie treści materiałów promocyjnych i przeprowadzenie kampanii promocyjnej zgodnie z zasadami wizualizacji POKL;
• prowadzenie mailingu tradycyjnego i elektronicznego w celu promocji projektu i rekrutacji uczestników;
• informowanie Zespołu Zarządzającego o stanie realizacji powierzonych zadań co najmniej raz w miesiącu;
• współpraca z personelem realizującym projekt;
• wykonywanie innych zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu
Oferujemy
• możliwość rozwoju zawodowego,
• pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji,
• atrakcyjne warunki zatrudnienia,
• przyjazną atmosferę
Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania listu motywacyjnego, CV ze zdjęciem wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Fundację na Rzecz Budowy Społeczeństwa Opartego na Wiedzy "Nowe Media" danych osobowych w procesie rekrutacyjnym (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami) na adres: m.kubisty@fnm.pl z tytułem wiadomości: "Praca w projekcie INNOWACJE z Warmii i Mazur"- Specjalista/ka promocji i rekrutacji.
Dokumenty aplikacyjne przyjmujemy do dnia 23 stycznia 2012r do godz.12-00
Fundacja na Rzecz Budowy Społeczeństwa Opartego na Wiedzy "Nowe Media"
ul. Sosnkowskiego 47
10-693 Olsztyn
tel. +48 89 535 91 44
Data dodania: 05-01-2012
Wyświetleń: 1521
Wyświetleń: 1521