kandydatów
Inspektor wojewódzki
Firma: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie miejsce pracy: Olsztyn
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- okresowe wyjazdy służbowe,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.
Zakres zadań
- weryfikuje pod względem formalno-prawnym wnioski o dofinansowanie oraz ich aktualizacje, przygotowuje projekty umów/aneksów o dofinansowanie zadania w celu podpisania przez strony, opracowuje i aktualizuje listy wniosków o dofinansowanie zadań;
- przeprowadza formalną i merytoryczną weryfikację wniosków o wypłatę dofinansowania składanych przez Beneficjentów realizujących zadania/projekty w ramach Rządowego funduszu rozwoju dróg w celu sporządzenia dyspozycji wypłaty przyznanych środków z funduszu; przeprowadza kontrolę na miejscu realizacji zadań/projektów w ramach Rządowego funduszu rozwoju dróg w celu potwierdzenia prawidłowości wydatkowania środków z dofinansowania;
- wspomaga obsługę komisji wojewódzkiej w trakcie trwania naborów wniosków do dofinansowania z Rządowego funduszu rozwoju dróg w celu sprawnego wykonywania prac przez komisję;
- sporządza dyspozycje przekazania środków z Rządowego funduszu rozwoju dróg w celu dokonania przekazania wypłaty dofinansowania;
- weryfikuje dokumenty przedłożone przez Beneficjentów niezbędne do sporządzania aneksów do umów o dofinansowanie/finansowanie w zakresie zgodności realizowanych zadań/projektów z przepisami prawa krajowego w celu wprowadzenia zmian do umów;
- systematycznie gromadzi, analizuje i interpretuje informacje z kontroli zadań/projektów w celu potwierdzenia prawidłowej realizacji zadań i wydatkowania środków z Funduszu;
- analizuje i weryfikuje sprawozdania z realizacji zadań/projektów w celu badania zgodności i prawidłowości ich realizacji z umowami finansowania, monitorowania postępu w ich wdrażaniu oraz sporządzania sprawozdań z realizacji Funduszu;
- podejmuje działania zmierzające do odzyskiwania kwot nienależnie wypłaconych wraz z odsetkami w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości na etapie weryfikacji wniosków o płatność lub czynności kontrolnych w celu prawidłowego rozliczenia projektu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Znajomość ustawy o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg;
- Znajomość ustawy o finansach publicznych;
- Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej;
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej;
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, kontrolach
- przeszkolenie w zakresie rozliczania dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych oraz dotacji z budżetu państwa;
- przeszkolenie w zakresie obowiązującego w przedmiotowym zakresie prawa krajowego;
Pozostałe oferty pracy w firmie Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Wyświetleń: 119