Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczytnie miejsce pracy: Szczytno
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczytnie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczytno
Ogłoszenie o naborze Nr 118222
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30.
- Kontakt z klientem zewnętrznym oraz pracownikami komendy.
- Możliwość wyjazdów służbowych, w tym kilkudniowych, w ramach narad szkoleniowych, odpraw, itp.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe.
- Oświetlenie naturalne i sztuczne.
- Budynek wielokondygnacyjny niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak windy, podjazdów, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych.
- Stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie komendy na parterze, w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe, możliwość przemieszczania się do archiwum zakładowego znajdującego się na I piętrze.
Zakres zadań
- Prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat komendanta powiatowego.
- Prowadzi sprawy obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej.
- Prowadzi archiwum komendy oraz sprawy związane z archiwizacją dokumentów.
- Opracowuje regulaminy, wytyczne i procedury dot. służby i pracy.
- Realizuje zadania z zakresu planowania pracy komendy powiatowej.
- Organizuje oraz obsługuje spotkania, narady i odprawy służbowe z udziałem komendanta powiatowego.
- Realizuje i nadzoruje zagadnienia z zakresu kontroli wewnętrznych w komórkach organizacyjnych komendy.
- Realizuje zadania z zakresu skarg, wniosków i petycji.
- Ewidencjonuje pieczęcie i stemple służbowe.
- Ewidencjonuje i rozlicza delegacje służbowe pracowników.
- Wykonuje inne czynności zlecone przez przełożonych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej
- Biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna)
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Umiejętność redagowania pism urzędowych
- Znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej dla PSP, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych
- Dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie kursu kancelaryjno-archiwalnego
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres
Praca Inspektor
Praca Szczytno
Praca Kętrzyn
Praca warmińsko-mazurskie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Bartoszyce
Data dodania: 26-03-2023
Wyświetleń: 128
Wyświetleń: 128