Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy inspektor
Firma: Komenda Powiatowa Policji w Lidzbarku Warmińskim miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Komenda Powiatowa Policji w Lidzbarku Warmińskim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Ogłoszenie o naborze Nr 110498
Warunki pracy
Pokój znajduje się na pierwszym piętrze. Budynek nie posiada windy. Pomieszczenie bez urządzeń klimatyzacyjnych.
Praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Brak oznaczeń dla osób niewidomych oraz podłóg antypoślizgowych. Obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych (parter budynku).
Narzędzia i materiały pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Praca biurowa.
Zakres zadań
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy i służby.
- Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i wnioskowanie o usuwanie tych zagrożeń.
- Sporządzanie i przedstawianie przynajmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy.
- Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w związku z pełnieniem służby i pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.
- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby.
- Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.
- Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru środków ochrony zbiorowej i indywidualnej.
- Prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi, osobami w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.
- Współpraca z laboratoriami upoważnionymi zgodnie z odrębnymi przepisami w zakresie dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych występujących w środowisku pracy oraz sposobu ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami.
- Sporządzanie dokumentacji z zakresu oceny ryzyka zawodowego w celu zapoznania policjantów/pracowników z zagrożeniami i ryzykiem zawodowym związanym z wykonywanymi czynnościami na zajmowanym stanowisku pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie w zawodzie technika bezpieczeństwa i higieny pracydoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w służbie bhp
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne bądź gotowość przystąpienia do postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Obsługa komputera (WORD),
- znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność i samodzielność,
- aktualne szkolenie okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służby bhp,
- przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację programów szkolenia,
- bardzo dobra znajomość przepisów BHP (w tym znajomość ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o świadczeniach odszkodowawczych przysługujących w razie wypadku lub choroby pozostających w związku ze służbą z późn. zm.; znajomość rozporządzenia MSW z dnia 24 czerwca 2014 r. w sprawie sposobu i trybu ustalania okoliczności i przyczyn wypadków w Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej oraz Biurze Ochrony Rządu; znajomość rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie BHP z późn. zm.) ,
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Lidzbark Warmiński
Praca Lidzbark Warmiński
Praca Inspektor BHP
Praca Starszy inspektor
Praca Olecko
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Braniewo
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Lidzbarku Warmińskim
Data dodania: 15-11-2022
Wyświetleń: 153
Wyświetleń: 153