kandydatów
Inspektor
Firma: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie miejsce pracy: Olsztyn
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie jednostki. Praca przy obsłudze monitorów ekranowych co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, wymagająca dobrej organizacji czasu pracy. Nierównomierne natężenie obowiązków służbowych, praca wymagająca przestrzegania określonych przepisami terminów realizacji i odporności na stres.
Stanowisko zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe i urządzenia biurowe. Stanowisko znajduje się na parterze budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie. Na piętro prowadzą schody, brak windy. Przed budynkiem podjazd dla inwalidów oraz miejsce parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Sanitariaty przystosowane dla osób z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- Organizowanie pracy sekretariatu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów, w tym rejestrowanie korespondencji wpływającej w dzienniku korespondencyjnym zarówno z poczty elektronicznej jak i tradycyjnej
- Przyjmowanie i obsługa klientów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie, udzielanie informacji oraz kierowanie do odpowiednich komórek
- Rejestrowanie, kompletowanie i prowadzenie rejestru przepisów oraz zarządzeń wpływających do jednostki oraz sporządzonych przez PLW w Olsztynie
- Organizowanie zebrań, szkoleń i konferencji w siedzibie jednostki wraz z przygotowaniem niezbędnych materiałów
- Tworzenie pism i dokumentów
- Archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych
- Prowadzenie składnicy akt jednostki
- Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania świadectw zdrowia oraz ich wydawanie
- Zastępowanie pracownika kadr pod jego nieobecność w podstawowych czynnościach tj. m. in. zbieranie wniosków, zaznaczanie nieobecności na liście, wydawanie delegacji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego związany z prowadzeniem sekretariatu bądź składnicy akt
- znajomość zagadnień związanych z aktualnymi regulacjami prawnymi dotyczącymi Inspekcji Weterynaryjnej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz kodeksu postępowania administracyjnego znajomość -przepisów wspólnotowego i krajowego prawa weterynaryjnego
- umiejętność obsługi komputera - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office
- umiejętność własnej organizacji pracy
- umiejętność pracy w zespole, rzetelność, dokładność, komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Prawo jazdy kat. B
- Szkolenie ze służby cywilnej
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
Wyświetleń: 171