Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Ogłoszenie o naborze Nr 109031
Warunki pracy
- Inspektorat pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00
- Praca w siedzibie inspektoratu oraz na terenie powiatu lidzbarskiego
- Możliwa praca w terenie w nietypowych godzinach
- W przypadku wystąpienia epizootii na terenie województwa konieczność pracy w godzinach nadliczbowych oraz w dni wolne od pracy (rekompensata w postaci czasu wolnego)
Siedziba Inspektoratu:
- Budynek jednopiętrowy bez podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami, bez windy
- Konieczność przemieszczania się pomiędzy piętrami po schodach
- Wejście dla osób ze szczególnymi potrzebami możliwe od strony chodnika
- Toaleta dostosowana dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę
- Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka)
Zakres zadań
- Sporządza listy płac i inną dokumentację wymaganą przepisami prawa dla zawartych umów o pracę, pozostałych umów zlecenia, umów o dzieło i Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- Prowadzi akta osobowe pracowników Inspektoratu;
- Przygotowuje i prowadzi dokumentację umów cywilnoprawnych;
- Wystawia zaświadczenia o zarobkach pracownikom oraz byłym pracownikom;
- Ewidencjonuje obecności i miesięczne rozliczanie czasu pracy pracowników Inspektoratu;
- Ewidencjonuje zwolnienia lekarskie;
- Ewidencjonuje urlopy pracowników Inspektoratu;
- Prowadzi ewidencję szkoleń i obsługuje zgłoszenia na szkolenia pracowników;
- Pprowadzi sprawy związane z organizacją naboru w służbie cywilnej, w tym: a) przygotowuje oraz upowszechnia informacje o wolnych stanowiskach w służbie cywilnej, b) sporządza listy kandydatów na wolne miejsca pracy w Inspektoracie oraz informacje o wynikach naboru;
- Planuje zapotrzebowanie i zaopatrzenie pracowników w środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze, ewidencjonuje przydział środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego;
- Przygotowuje wszelkie raporty i sprawozdania związane ze sprawami kadrowo-płacowymi;
- Oblicza składki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, sporządza raporty roczne RMUA pracownikom, sporządza i przekazuje deklaracje do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
- Kompletuje dokumenty związane z działalnością socjalną (przyjmuje wnioski o pożyczki, wnioski o dofinansowanie do wypoczynku pracowników i emerytów oraz członków ich rodzin);
- Prowadzi sprawy rentowe i emerytalne pracowników Inspektoratu w zakresie należącym do pracodawcy;
- Prowadzi sprawy związane z zapewnieniem dostępności Urzędu (dostępność cyfrowa, architektoniczna, informacyjno-komunikacyjna).
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe w obszarze ekonomii, rachunkowości lub finansówdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Obsługa Programu Kadrowo-Płacowego
- Znajomość przepisów o służbie cywilnej, prawa pracy, BHP, ZFŚS
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
- Samodzielność
- Zaangażowanie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość Programu R2Płatnik
- Komunikatywność
- Rzetelność, dokładność
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Lidzbark Warmiński
Praca Specjalista
Praca Braniewo
Praca Specjalista ds. Kadrowych Lidzbark Warmiński
Praca Olecko
Praca Specjalista ds. Płac warmińsko-mazurskie
Praca Pracownik Działu Personalnego
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim
Data dodania: 25-10-2022
Wyświetleń: 165
Wyświetleń: 165