Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim miejsce pracy: Lidzbark Warmiński

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Ogłoszenie o naborze Nr 109031

Warunki pracy


  • Inspektorat pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

  • Praca w siedzibie inspektoratu oraz na terenie powiatu lidzbarskiego

  • Możliwa praca w terenie w nietypowych godzinach

  • W przypadku wystąpienia epizootii na terenie województwa konieczność pracy w godzinach nadliczbowych oraz w dni wolne od pracy (rekompensata w postaci czasu wolnego)


Siedziba Inspektoratu:



  • Budynek jednopiętrowy bez podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami, bez windy

  • Konieczność przemieszczania się pomiędzy piętrami po schodach

  • Wejście dla osób ze szczególnymi potrzebami możliwe od strony chodnika

  • Toaleta dostosowana dla osób ze szczególnymi potrzebami

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę

  • Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka)

Zakres zadań

  • Sporządza listy płac i inną dokumentację wymaganą przepisami prawa dla zawartych umów o pracę, pozostałych umów zlecenia, umów o dzieło i Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • Prowadzi akta osobowe pracowników Inspektoratu;
  • Przygotowuje i prowadzi dokumentację umów cywilnoprawnych;
  • Wystawia zaświadczenia o zarobkach pracownikom oraz byłym pracownikom;
  • Ewidencjonuje obecności i miesięczne rozliczanie czasu pracy pracowników Inspektoratu;
  • Ewidencjonuje zwolnienia lekarskie;
  • Ewidencjonuje urlopy pracowników Inspektoratu;
  • Prowadzi ewidencję szkoleń i obsługuje zgłoszenia na szkolenia pracowników;
  • Pprowadzi sprawy związane z organizacją naboru w służbie cywilnej, w tym: a) przygotowuje oraz upowszechnia informacje o wolnych stanowiskach w służbie cywilnej, b) sporządza listy kandydatów na wolne miejsca pracy w Inspektoracie oraz informacje o wynikach naboru;
  • Planuje zapotrzebowanie i zaopatrzenie pracowników w środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze, ewidencjonuje przydział środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego;
  • Przygotowuje wszelkie raporty i sprawozdania związane ze sprawami kadrowo-płacowymi;
  • Oblicza składki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, sporządza raporty roczne RMUA pracownikom, sporządza i przekazuje deklaracje do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
  • Kompletuje dokumenty związane z działalnością socjalną (przyjmuje wnioski o pożyczki, wnioski o dofinansowanie do wypoczynku pracowników i emerytów oraz członków ich rodzin);
  • Prowadzi sprawy rentowe i emerytalne pracowników Inspektoratu w zakresie należącym do pracodawcy;
  • Prowadzi sprawy związane z zapewnieniem dostępności Urzędu (dostępność cyfrowa, architektoniczna, informacyjno-komunikacyjna).

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe w obszarze ekonomii, rachunkowości lub finansów
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Obsługa Programu Kadrowo-Płacowego
  • Znajomość przepisów o służbie cywilnej, prawa pracy, BHP, ZFŚS
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • Samodzielność
  • Zaangażowanie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość Programu R2Płatnik
  • Komunikatywność
  • Rzetelność, dokładność


Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 25-10-2022
Wyświetleń: 165