Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie miejsce pracy: Olsztyn

Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 87510

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno - biurowym, pełny wymiar czasu pracy, praca przy obsłudze monitorów ekranowych powyżej połowego czasu pracy.

Zakres zadań

  • Koordynuje zagadnienia pracy kancelaryjno – biurowej Policji w skali województwa warmińsko – mazurskiego w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentacji jawnej;
  • Sprawuje opiekę merytoryczną nad pracą sekretariatów wydziałów KWP oraz OPP i SPKP w zakresie prawidłowego obiegu dokumentacji jawnej, wdraża nowo przyjęte sekretarki KWP do pracy oraz udziela instruktażu sekretarkom jednostek terenowych w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentacji jawnej;
  • Przyjmuje akta spraw ostatecznie zakończonych z komórek jednostek organizacyjnych KWP, porządkuje akta, analizuje protokoły brakowania, uczestniczy w brakowaniu akt, udostępnia i przekazuje materiały w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania archiwum KWP;
  • Przeprowadza czynności nadzorcze i uczestniczy w czynnościach kontrolnych z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej, sporządza stosowną dokumentacje pokontrolną w celu uzyskania pełnego obrazu obiegu dokumentacji jawnej w komórce bądź jednostce w zakresie pracy kancelaryjno- biurowej i obiegu dokumentacji jawnej;
  • Opracowuje projekty przepisów szczebla wojewódzkiego w zakresie pracy kancelaryjno – biurowej oraz organizuje szkolenia pracowników obsługujących sekretariaty, z zakresu pracy kancelaryjno – biurowej w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentacji jawnej
  • Prowadzi ewidencję i rejestry związane z realizacją zadań służbowych;
  • Porządkuje i konserwuje zasób archiwalny KWP w Olsztynie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze pracy kancelaryjno - biurowej.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
  • wiedza z zakresu funkcjonowania sekretariatu, systemów kancelaryjnych;
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
  • umiejętność argumentowania, przekonywania, asertywność, rzeczowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wiedza z zakresu administracji;
  • doświadczenie w pracy biurowej;
  • znajomość zagadnień dot. funkcjonowania i pracy Policji;
  • samodzielność, operatywność, innowacyjność.


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 12-11-2021
Wyświetleń: 238